Acreditare furnizor: seria AF/nr. 1243/2014
Istoric: Protopopitului Roznov compus din 44 de parohii, două mănăstiri și un schit. Protopopiatul a fost înființat în anul 1995, din anul 2012 are un nou sediu pentru desfășurarea activității.
- Denumirea serviciu social: BIROUL DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ
Descriere activitate: persoanele solicitante primesc informare pentru domeniile care sunt de interes pentru ei, consiliere socială și religioasă, suport financiar sau material în vederea excluziunii sociale.
Număr de angajați: 8 angajați
Voluntari: 1;
Parteneriate: 22
Beneficiari (2023): 53 persoane;
Buget (2023): 5.600 lei
Adresa: oraș Roznov, județul Neamț, str. Tineretului, nr. 662, tel./fax: 0233/ 667 107,
E_mail: prot_roznov@yahoo.com
- Denumire serviciu social: CENTRUL REZIDENȚIAL „BLÂNDUL PĂSTOR”
Licenţa serviciu: seria LF/nr. 10283/2021
Istoric: Centrul a fost înființat în anul 2012, când s-a construit o clădire în care să poată fi sprijiniți, în regim de urgență, persoane care au rămas fără locuință. Clădirea a fost construită cu sprijinul Ministerului Muncii și Solidarității Sociale.
Descriere activitate: Centrul este destinat persoanelor care se află într-o situație urgentă de risc, cu posibilitatea de sprijin pentru o perioadă limitată de timp.
Scopul Centrului este să răspundă nevoilor sociale, precum celor speciale, individuale, familiale si de grup, în vederea depășirii situațiilor de dificultate, prevenirii și combaterii riscului de excluziune socială, promovării incluziunii sociale și creșterii calității vieții pentru persoanele aflate într-o situație urgentă de dificultate. Centrul are o capacitate de 24 locuri și își propune să vină în sprijinul persoanelor care au rămas fără locuință în urma calamităților naturale, refugiu în caz de violență în familie, persoane fără locuință, persoane singure ce au nevoie de parteneri pentru socializare.
Servicii: cazare în camere cu 2 sau 3 paturi, dotate cu toate cele necesare unei locuințe, masa, integrare social, activități de informare, servicii religioase, sprijin în recuperare de documente, programare și însoțire la controale medicale de specialitate, consiliere socială și psihologică, terapie ocupațională, ssistență medical, activități de petrecere a timpului liber, activități gospodărești.
Număr de angajați: 5
Beneficiari (2023): 17 persoane;
Bugetul (2023): 272.325 lei
Responsabil: Asistent social Ancuța Maria Cioată